pondělí 4. února 2019

El Grande

Kamarádka sháněla střih na velkou tašku. A já si vzpomněla, že jeden mám El Grande od Farbenmixu. A že mám už dlouhou dobu v plánu ušít tašku ze starého koupelnového závěsu. 
Z pratelného závěsu z Ikey.
A tak jsem ji ušila, abych střih ozkoušela a neposílala zajíce v pytli. 


Střih je super. Tašku jsem ušila rychle, vybrala jsem si tu nejjednodušší variantu s jedním zipem.


Vnější kapsy jsem ušila jen dvě, nahoře stažené lemovací gumičkou. Vejde se do nich medvídek, nebo i lahvinka. Podle toho komu zrovna balíte.


Dvě ucha, akorát tak do ruky, se dají nahodit i na záda jako batoh. Taška má popruhy s očky na nacvaknutí dlouhého cross-body popruhu (ale na žádné z fotek nejsou vidět!).


Rychlé a šikovné příruční zavazadlo na víkend na chalupu, nebo krátkou služební cestu.

Raději ji ale nešijte ze stejného závěsu jako já. To že je taška průhledná až tolik nevadí. Jen hned po prvním balení se mi začal rozjíždět jeden šev.  Já to zkusím opravit. Ale vy raději zkuste kočárkovinu, nebo jakoukoliv pevnou bavlnu. Ne vždycky se recyklace vydaří...


To pytlík na cvičky z mého starého trička se vydařil líp, jen Tondovy botky už se do něj skoro nevejdou :-)


Přeji příjemné zimní výletování. Ať už za sněhem nebo za mořem...

Žádné komentáře:

Okomentovat