čtvrtek 16. ledna 2014

Capáčky


Ušít capáčky není těžké. Stačí obyčejný šicí stroj, jehly na kůži nebo jeansové a kůže.
Pro mě nejšikovnější návod je u Altermater. Další návody a střihy jsou například tady: 
http://www.makingitfun.blogspot.cz/ vpravo je odkaz na pdf tutorial

Horší je to s materiálem. Na fleru jsem koupila odstřižky kůže, ale jsou hodně tenké. Z těch jsou ušité capky na fotkách. Když se poštěstí můžete natrefit na kožené bundy/saka/kalhoty v sekáči. Kdybyste někdo věděl kde sehnat, nejlépe certifikovanou kůži na capky, za každý tip budu ráda.

Každopádně pro ty kdo si netroufají šít, doporučuji koupit capáčky Dadoos. Jsou dražší, ale krásné, kvalitní, certifikované a české! 



2 komentáře:

  1. Parádní, a nejen capáčky! Spousta super nápadů.... to se zas budu opičit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, to jsou úžasné capáčky. Já bych je ušít nedokázala, takže než začal syn chodit, tak jsem mu objednala barefoot capáčky . Před zimou se naučil pořádně chodit, tak jsem capáčky vyměnila za klasické dětské zimní boty a doma chodí naboso :-) .

    OdpovědětVymazat