pátek 10. ledna 2014

Lednové léto


Zvláštní, ale za tyhle šaty nemůže inspirace právě rozkvetlými sakurami... Hledala jsem vhodný střih na masku pro Kristý. Tenhle mi přišel trefný, ale načisto jsem si netroufla. Tak vznikl nejprve prototyp. Šatičky jsou hodně jednoduché. Podle krásně nafoceného návodu by se šilo jak po másle, kdybych chvílemi nevypla mozek. Podsádku jsem střihla opačně, tak je nakonec nastavovaná jak se dalo. Je to ale uvnitř, to nikdo neuvidí! Každopádně jsem ráda, že jsem si nešila rovnou na ostro, šatky jsou Kristýně větší (třeba budou v létě...). 

Nejprve byly takhle jednoduché...


 ...ozdobené jen růžovou hadovkou, z mamčiných zásob.... 

  
... přišlo mi to málo, tak jsem dodatečně přišila tenounkou stužku a kvítek. Jak na kvítek, koukněte třeba k make it love it. Já ho tady zjednodušila a přišila ručně, krapet jinak, aby byl podobný kvítkům na látce. 



Ještě pohled zezadu na fikané zapínání. 


A dobrá. Na konec vám i ukážu svojí splychtěnou podsádku... byla to moje první podsádka, snad každá další bude lepší! 


Střih a návod: Pattydoo
materiál: košile ze sekáče, zbytky látek a hadovka


Žádné komentáře:

Okomentovat