sobota 7. dubna 2018

Narcisky a Wonky Stars


Před lety přeskočil hrdý tatínek právě narozené dcerky plot a natrhal oběma svým holkám pugét narcisek. Holčičce se od té doby občas říkalo Narcisko, zčásti i proto, že se jí držela novorozenecká žloutenka.


Žloutenka naštěstí neměla dlouhého trvání, zato narcisky se u nás do vázy strkají už po pětatřicáté. 

Mých pětatřicet narcisek pěkně sekunduje u focení rozvrkočených hvězd (Wonky Stars), které se mi povedlo ušít jako mojí teprve druhou řadu z projektu Row by Row.


Jak jsem posledně psala šití je to vcelku titěrné a oproti srdíčkům snad ještě titěrnější.

 
Ale já měla tak hezké kousky látek od kamarádky, že jsem to nemohla nezkusit! 


Chvílemi mi přišlo, že je až nemožné, že na ušití deseti hvězd je potřeba tolik (110!) malých čtverečků, ale vyšlo to. Stejně jako všechny ostatní návody i tenhle od Vereny z blogu Einfach Bunt je krásně nafocený a polopaticky vysvětluje co a jak. Není třeba se bát, stačí jen udělat si čas ;-). 


Krásné jaro všem!  






2 komentáře:

  1. Milá Jitko,doufám, že to chápu správně, a tak ti přeju k těm krásným narozeninám ( a já vím, že jsou krásné)zdraví a pohodu, ostatní zvládneš sama. Zdena

    OdpovědětVymazat