úterý 20. února 2018

Fotosešit

U firmy Saal Digital jsem vloni nechala vytisknou fotoknihu. Překvapilo mě, že jednotlivé stránky byly pevné a silné, ne jako klasické stránky třeba v časopisech. Saal Digital tiskne na pevný fotopapír i do knížek. A tak když byla možnost vyzkoušet za recenzi fotosešit, ráda jsem v intuitivním programu seskládala pár fotek. Vybrala jsem pro mě nezvykle světlé pozadí (obvykle se mi víc líbí černá). A těšila se jak to dopadne.


Když fotosešit přišel, byla jsem překvapená z rychlosti i z velikosti. Vybrala jsem formát 21 krát 30 na šířku a to už je pořádný sešit. Myslím, že bych udělala lépe vybráním menšího formátu, velké stránky se v kroužkové vazbě ke konci sešitu neotáčí tak dobře.


Fotky vyšly krásně, barvy jsou věrné a na vzorované pozadí si postupně lihovým fixem dopisuji popisky. Ty jde psát i rovnou v programu před vyvoláním. Ale já se těším, že fotosešit ručním psaním získá o trochu víc osobitosti.


Jsem ráda, že jsem mohla zkusit další produkt téhle firmy a vím, že se na ně určitě ještě obrátím.


#saaldigital

Žádné komentáře:

Okomentovat