sobota 3. prosince 2016

Pozdní upoutávka na adventní kalendář

Už je to šestý rok. Šestý rok, co se schovávám před vánočním shonem u adventního kalendáře od Farbenmixu. Den po dni jsem odkrývala okýnka, první roky šila poctivě (ale vyfocené je nemám), ty poslední už doháním zpětně. Ale stejně jako u minulých, se zase letos těším, co se vyklube a jaký bonusový dárek si pod stromeček nachystám. Dnes jsem konečně vybrala látky a dohnala třídenní skluz. Jestli jsem někoho navnadila přidejte se, povinnosti neutečou :-)



Taška Skippy z adventu 2013.



Rok poté modrá s vážkami.


¨
A sladký organizér, do kterého se opravdu hodně vejde jsem si ušila vloni.


Látky už mám vybrané a jsem hodně zvědavá jak to všechno dopadne :-).

Adventní kalendář od Farbenmixu je tady, ještě pořád je čas naskočit...

2 komentáře:

  1. ja se k tomu jeste nedostala.. doufam, ze do vanoc letos stihnu! tu lonskou tasticku jsem teda taky nestihla a to by se mi uz pomalu i hodila..
    krasny den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta loňská taštička je bezvadná, mám jí plnou odstřižků a ručního šití, co jsem si tahala na dovolený. A vejde se do ní hodně. Já mám letos krapet skluz, ale ony jsou ty úkoly na pár minut, to se krásně postíhá :-) A baví mě, jak se při tom dozvídám i drobný vychytávky a zlepšováky ;-)

      Vymazat