úterý 13. prosince 2016

Adventní kalendář od Farbenmixu 2016



Jak už jsem psala nedávno, napínavé odkrývání okýnek den po dni a nečekaný (i když lehce tušený) výsledek na závěr, mě pohltilo i letos. Finále si pro nás nachystali zase o trochu dříve než na Štědrý den. A to je fajn. 

Tak tady je moje taška, která je opravdu obří. 



Střih na dno se objevil až nakonec, tak jsem netušila jak bude velká a našila jí popruh přes rameno. Jak se taška hodně naplní, těžko se přes rameno nese - ještě jí přišiji i kratší ucha do ruky a popruh dám jen na karabiny. Když se ponese v tašce něco lehčího bude to dobrý kompromis.

 



Moc se mi líbí malé detaily jako jsou průchody a koženkové cosi na šňůrkách (fakt nevím,  jak se to jmenuje!)


Při pohledu shora je to trošku cirkus - střih mi přijde super, třeba na tašku na pláž.


A protože látky z košile zbylo jen na jednu stranu, druhá je pěkně pruhovaná. Obě byly tenké bavlny, tak jsem je oproti návodu vystužila.  


A zase jsem se naučila něco nového. Že mám ke stroji jakýsi pokroucený drátek jsem věděla, ale že je to tak šikovná pomůcka na držení stejné vzdálenosti jsem se dozvěděla až teď. 


 Komu se taška líbí, tak bude mít možnost stáhnout si střih a návod zdarma po 4. adventní neděli až do konce roku. A kdo už ji má ušitou rychle s ní sem, jestli to bude jako minulé roky, odměna vás nemine :-)

 

Návod na papírové stromky je tady. Jen pozor na děti, chtějí jich víc a víc...


 ... a menší a menší...!

Krásný advent všem! 

8 komentářů:

  1. Cau, ta tvoje taska si mi moc libi. Hezkou Latku si vybrala. Ja jsem ji taky sila.
    Pa,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Petro, děkuju! Mě se zase moc líbí tvůj nápad s batohem - to by se mi taky šiklo předělat a docela nad tím přemýšlím :-)

      Vymazat
  2. Krásná, hezky vyladěná. :-)))) Z.

    OdpovědětVymazat
  3. ..Ďakujem za inšpiráciu, tento rok šijem aj ja..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvěle, tak ať se daří! Já se snad taky stihnu přidat!

      Vymazat