neděle 3. listopadu 2013

Trika

Triček už jsem ušila hodně. První bylo pro Tondu, šila jsem ho pružným stehem. Zpola ze starého trika, zpola z oboulícu z moraviatexu. Bylo mu jak šatičky, roste s Tondou nosí ho dotěď :-)

 Pár triček jsem ušila na klasickém šicím stroji...





... ale na overlocku už to šlo jak po másle! 

další vláčky pro T.

barevný tičko/šaty pro K.

Tučňáčí triko není tak krásný jako originál, ale radost z něj mam já i Toník:


Kryštůfkovi k prvním narozeninám:


P jako Patrik....


Jedovatá kombinace pro Kristýnku:

další šití z tučňáků...


A konečně...Tondovo sloní triko podle Ottobre 4/2011.
V inverzních barvách ho dostal i kamarád Mareček, moc mě těšilo vidět jakou měl radost :-))




Poslední novinky z mojí kuchyně...Něco pro nás dvě. Z kytkatýho úpletu z Lillestoff jsem nadšená, ty barvy jsou nádherný. Je drahý, ale když ho budu ukrajovat takhle po kouskách, tak nadělá hodně "muziky" ;-)



2 komentáře: