čtvrtek 20. února 2020

Nákupní


Byli jsme v Ikee. A já si tam dovolila koupit další látku. Holt někdy neodolám. A když jsem jí viděla dohromady s režnou hnědou neodolala jsem podruhé a střihla si tašku. 


Střihla jsem si ji ale rychle a jak ty rychlé akce bývají, nevyšlo to úplně podle mých představ.


Vnitřek se mi líbí, pěkná prostorná kapsa na zip hezky vyniká na bílé podšívce z damašku. 


Ale tašku na 15 baget nebo 20 pórků jsem nechtěla. Tak jsem se zase vpárala do podšívky a ten hnědý spodek zkrátila. Takže příště raději dvakrát měřit. A pěkný výsledek bude třeba i rychle ;-).

2 komentáře:

  1. Krásná,do práce se tematicky hodící. Ale nevím, nevím, jestli jsi to ustrihla uváženě, za chvíli bude 15 baget pro Toníka malá svačinka. 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😂 je pravda, že nejsem úplně malá, tak bych tu dlouhou tašku po zemi netahala...Ale nakonec dělá radost někomu jinému a i ty bagety se do ní vejdou, jen budou čouhat ven 😉

      Vymazat