pátek 26. ledna 2018

Srdce


Stejně jako vloni, tak i letos jsem se nechala strhnout a přidala se k šesti hlavám na šití nové deky. Jmenuje se Row by Row a tentokrát se tedy nebudou šít bloky. Každý měsíc se ušije jedna řada. A hned první lednová řada je ze srdcí. 


Na jednu řadu bylo potřeba srdcí deset. Ušila jsem je, když jsem hlídala nemocnou Kristýnku a spolu jsme i vybíraly barvy. 


Tak jsou srdíčka (opravdu jsou malá a bylo to vcelku titěrné šití) většinou něžně růžová a tyrkysová některá i vroucně červená. 


Už mě čeká jen sešití srdcí do řady. Kdybych je šila znovu, boční dílky bych šila širší tak, aby se přišívala srdce rovnou k sobě bez středového švu. Místo jeden palec širokých dvou proužků bych tedy střihla jeden proužek široký 1,5 palce.


Čekala jsem na příležitost k focení a nakonec se mi zdálo hezké nafotit srdce nedaleko rozhledny Štěpánka. 



Sluníčko se ten den neukázalo, tak jsou fotky melancholicky zamlžené a plné sněhu. Stejně jako byl celý týden naší dovolené.


Štěpánka je krásná i v mlze. Vylezli jsme i na horu, přestože bylo jasné, že výhledy do daleka nebudou a nelitujeme. 



Ale v den odjezdu jsme si museli cestu vyšlápnout znovu, přecijen vylézt na rozhlednu v takovém počasí (jakým se s námi hory loučily) se vyplatí:




Pokud jsem někoho nalákala, návod na srdce je tady.
Sama jsem zvědavá kolik řad se mi povede ušít. Oproti loňské výzvě mi tato přijde složitější, tím že jsou dílky mnohem drobnější. Ale je dobré se mít pořád co učit.





Žádné komentáře:

Okomentovat