pondělí 20. listopadu 2017

V novém kabátě od Myyny


Nu zanedbávám to tu statečně. Ale vím, že sem občas ještě někteří vytrvalci nakukují, tak bych ráda ukázala něco z čeho mám velikou radost.


Dlouho jsem se na obalování krabiček chystala. Teď konečně mají nový a pěkně sjednocený vzhled.


 A já mám radost, protože ty obrázky jsou tak krásné a vydrží mi o trochu déle než jen na zabaleném dárku!


Krásné papíry a nejen ty, jsem nakoupila tady.  Protože těm parádně namalovaným botanickým vzorům se v mém případě těžko odolává! 

2 komentáře:

  1. Prosím dala byste ještě tip, jak to obalujete? Jen pomocí lepidla? Herkules apod.? Také se chystám. Ty melty, caro a další se společně na lince moc hezky nevyjímají :). Děkuji Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko Herkules je podle mě nejlepší, nejprv jsem si naměřila a nastříhala papír - s přesahy do šířky. Pak jsem celé obdélníky potírala lepidlem a postupně lepila na krabičky. Ty jsem pak hladila hadrem, aby mezi papírem a krabičkou nebyly bubliny, ale papír se mi často pokrčil. Na fotkách je to vidět. Druhý způsob byl, že jsem natřela jen kousek papíru a postupně donatírala, lepila a hladila hadrem - výsledek byl lepší. Snad jsem to napsala pochopitelně.

      Vymazat