čtvrtek 22. června 2017

Šaty nebo noční košile




Dlouho, předlouho jsem váhala. Ušito bylo relativně rychle, i když došlo i na párání a přešívání.
Každopádně výsledek se od původního nápadu krapet lišil a já si pořád nebyla jistá.



Až jsem to letos riskla. A vzala si tu noční košili do práce. A ona se líbila, dokonce i dvě cizí osoby mi ji pochválily! Tak teď už jí radši říkám šaty a vypadá to, že je vynosím. Jsou totiž k mojí postavě pěkně milosrdné. A asi snad nevypadají jako noční košile...


A ty kytky navrch jsou v obrázcích proto, že jsou prostě hezčí než já. A raduju se z nich jak doma, tak na zahradě i v práci.

 Krásné léto plné radostí, přeju všem, kteří sem ještě občas nakouknete. Od dubna mi čas nějak rychle uletěl...

4 komentáře:

  1. Šaty jsou krásný a moc ti sluší,šikula. Zdena

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád jsem hledela, kde bude po šatech ještě foto s obměnou na nočníi košili a ono nikde, až z textu jsem vyrozumněla proč ten nadpis. j

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotku z postele nemám, holt tam neskončily ;-) Možná tam časem skončí, ale to už pak nebudou k focení...

      Vymazat