sobota 12. listopadu 2016

Něco pro mě


Recyklace bývá ošemetná. Kamarádka mi dala rifle, které se jí rozpadly na kolenou, já si z nich spíchla peněženku a ejhle, riflovina se taky se vcelku rychle potrhala. Tak snad tahle nová vydrží víc.


Je totiž z košile značky, která si na kvalitě zakládá a látka vypadá poctivě. Košili jsem koupila jen kvůli látce a knoflíkům (stála dvacku, to jsem jí tam nemohla nechat ;-). 


Nu a v kombinaci se zelenkavou z Ikeáckého povlečení...


... se mi hodně líbí.


Bavlně s retrovzorem to ale sluší i se žlutou...


... a modrou.


Další zip z hromádky v šuplíku našel svoje místo na malé taštičce a aby se lépe otevíral, cvakla jsem na něj řetízek z cedulky z nového oblečení. 

Střih peněženky Geldbörse je z Farbenmixu a prodává se s podrobně nafoceným postupem. 
Kapsička je ušitá podle velikosti zipu a návodů na podobnou je plno, jeden pěkný je třeba tady


Aby nebyly květiny jen na vzorovaných látkách mám tu ještě dialog povíjnic (Ipomea lobata) z nádvoří českokrumlovského zámku.

4 komentáře: