pátek 12. února 2016

Barbie Elsa a Anna


Ježíšek přinesl Kristýnce Elsu s Annou. Aniž bychom to věděli a s Ježíšky se domlouvaly, povedlo se jim trefit a nenadělit stejné panenky. Nu a protože kufřík s oblečky po mě nebyl k nalezení, vzpomněla jsem si na krásné šaty, co jednou šila barbínám svých holčiček Břichopas. Myslím, že jsem i našla stejný střih. Vybavena tedy střihem, starou košilí od kamarádky, zbytkem z krásné vyšívané sukně, jehlou a nití jsem se do toho během dovolené pustila.  


Nejprve vznikly dvoje šatičky zkušební. Při šití jsem zjistila, že sestry z pohádky se liší - Elsa má krapet širší boky i pas. Ale živůtek se dá během šití dobře zkoušet, modelky jsou klidné, neutíkají ani neječí!



Když už jsem měla postup osahaný, pustila jsem se do šatiček z krásné růžové látky s oranžovou výšivkou. 


Spodní lem jsem ještě ozdobila červenou vlnovkou.


Vzadu je zapínání na suchý zip, aby to zvládly i ručky tříleté holčičky.


Výšivku jsem chtěla vycentrovat symetricky. Nakonec jsem při přišívání sukně víc kecala než přišívala a výsledek dopadl jinak. Všichni kdo šatičky viděli říkají, že takhle je to lepší. Tak jim budu věřit!

4 komentáře:

  1. Mně se taky líbí, že není výšivka přesně uprostřed :) Nádherné šatičky to jsou a je super, že šlo o recyklaci. Byť jsem si po otevření myslela, že šlo o vlastní ruční výšivku a říkala jsem si, že toto bych nikdy nezvládla. Ale ta recyklace je super tip ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strojová výšivka jako vyšitá :-) Ta sukně byla krásná, z větší části teď slouží jako polštářek, ale na šatičky ještě zbylo. Nejlíp se ale šily ty světlé, kde jsou sukýnky z rukávů - o jeden šev méně!

      Vymazat
  2. Sleduji tvuj blog i na cestach a musim rict, ze by se saticy uchytily i tady. Zenske tu chodi krasne oblecene a vyladene jako ty Kristynciny Barbiny. Moc hezke. To me bude taky bavit, vymyslet panenkam oblecky. Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, zrovna si říkám, kolik látek přivezeš? :-) A těším se na fotky!

      Vymazat