čtvrtek 25. prosince 2014

Adventní taška od Farbenmixu


Šití podle Farbenmix adventního kalendáře byl letos docela hec. Nešila jsem den po dni, ale nakonec jsem si pod stromeček tašku nadělila! Mam z ní radost, i když má pár chyb. Ty na fotkách nejsou vidět. Nicméně šití koženky mi nešlo, stroj místo pěkného souměrného stehu šil moc nahusto, Koženka se pod patkou neposouvala, nebo krabatila... byl to docela boj. Místo koženkového popruhu jsem nakonec dala popruh už hotový, nevypadá to tak hezky, ale koženku jsem tentokrát nepokořila.




Radost mi udělal kryt zipu, kde se podařilo vážky pěkně navázat.




Moc mě ale nepotěšila podšívka. Proužkovaná látka je z ubrusu po babičce a ač vypadá na první pohled pevně, povedlo se mi jí při šití zipu trošku trhnout... Není to ani vidět, jen ten ubrus už je nejspíš krapet vetchý.



I přes ty chybky mám radost, že jsem jí došila! A určitě neskončí ve skříni!

2 komentáře:

  1. Jitko, moc děkuji za přání. Přeji Tvojí rodině hodně zdraví a spokojenost nejen v Novém roce.
    A mmch. taška je opravdu perfektní. A chyby obvykle vidí jen ten, kdo šil. A ty vážky... Nechystáš vážkové nosítko? :) Také jsem doufala, že bych se snad do ní pustila. Ale nevyšlo to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju - už ty chyby skoro nevidím ;-)! Nosítko nechystám, ale líbilo by se mi! Moc!

      Vymazat