pátek 24. října 2014

Tašky



Moje babička a teta nás v sobotu pozvaly na oslavu tak jim přivezeme dárky. Pro každou jeden. Tedy vlastně jednu...tašku.

Střihově jsou stejné. Střih jsem okoukala u Jany Grešákové a Rosy Mitnik. Jen tedy ty moje nejsou tak epesní, jsou jednodušší nákupní.

S přicvaknutými popruhy se dají nosit přes rameno.


A po odepnutí popruhů se dají nosit jen tak za uši!


Uvnitř je jedna kapsička na peněženku a karabinka na klíče.


Někdy na jaře při nákupu v Ikee jsem prošla oddělení látek rychle a byla jsem na sebe pyšná, že jsem nic nekoupila. Když mi ale Jirka přinesl dvě tašky "zbytků" za zlomkovou cenu, předsevzetí se zhroutilo... Jednoduché nákupní tašky z léta byly taky z těch dvou kouzelných igelitek...a ještě pořád není vyšito.





Látka s velikými listy se sama nabízí k ušití polštářků, myslím, že jsem je i někde viděla - katalog Ikey? Tak už máme listopad i v dětském pokojíčku, listí pěkně šustí, protože je plné pohankových šlupek...je takový škupavý jak by řekla Kristý...









1 komentář: